🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح باش…..

(ثبت: 257695) فروردین 6, 1402 

 

صبح باش
بر آی از سیاهی شب
بر جانانِ جمود یافته از ستمِ زمستان
بانگِ شفقتِ خورشید بخوان
بر زخم وُ زجرِ شباهنگامِ دردمندان
مرهمی نه
بر اندوهِ بی انتقامِ شب زدگان
آغوش بگشای
نسیمی نو افروز وُ آغازی باش بر پایانِ ظلمت
آری!! از بلندایِ قلهٔ امید
چون صبحی صادق
با سوداهایِ نیک….. بیا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 6, 1402

    چون صبحی صادق
    درودتان

  2. کتایون رها

    فروردین 6, 1402

    نسیمی نو افروز وُ آغازی باش بر پایانِ ظلمت
    آری!! از بلندایِ قلهٔ امید
    چون صبحی صادق
    با سوداهایِ نیک….. بیا 🌺🌺

    سروده ای شیوا و گویا و آرزوهایی که امید هست
    بَر آورده شود!!
    شاعر مردمی میمانی و پیروز می شوی 🌺🌺

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 6, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید

  3. مدینه ترکاشوند

    فروردین 6, 1402

    درودتان بسیار زیبا
    قلمتان نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا