🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صحن نگاه

(ثبت: 7249) آذر 17, 1397 

در صحنِ نگاهِ تو نمازم همه گاه
وان چشِم سیاهِ تو نیازم همه گاه
رازی ست ، چرا عاشق چشم تو شدم؟

شد در قفسِ سكوت، رازم همه گاه

16 آذر 1397