🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صداقت

(ثبت: 220090) دی 28, 1398 

 

نيمي از عمر به سر شد که بيابم راهي
عيش و مستي به سرآمد که بيابم گاهي

سنگي از گُنبد افلاک بپايم زد و گفت
شعله اي ساز نما تا که بیابم آهي

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. نيمي از عمر به سر شد که بيابم راهي

    خوش به حال افرادی که ابتدا راهی را تا انتها پیموده اند…

    سلام و درود

    استاد مروجی ارجمند

    آگاهی با تلنگر آن هم آسمانی …

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌈

    دم غنیمت ، در گذر ایامِ ما
    احتسابی رفته عمری را رها

    فکر حالی کن ذخیرت توشه ای
    دور از هر شعله آهی مرحبا

    ولی اله بایبوردی

    28 / 10 / 1398

    🍃🍃💐💐🌿🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا