🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صداقت انسان

(ثبت: 237071) اسفند 23, 1399 

 

هرچند از قبیله ی باران بریده ایم
زیر شکوه سایه ی غم آرمیده ایم

ما از مسیر قبله ی باران به شهر عشق
با شعر و شور و شوق فراوان رسیده ایم

در ما شکسته حنجره ی بغض های سخت
ناز دل شکسته ی طوفان کشیده ایم

ای التهاب خسته ی دریای بی رمق
بر ساحل سکوت تو آئینه دیده ایم

هرکس رسیده خلوت ما را شکسته است
از آسمان به روی غزلها چکیده ایم

یک آسمان طراوت گلهای پرپریم
صد کهکشان صداقت انسان خریده ایم

حالا که عشق با تو به سامان رسیده است
ما عشق را به دفتر دل آفریده ایم

#پرستش_مددی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 23, 1399

    سلام و درود بر خانم پرستش مددی

    خیرمقدم🌹
    خلاصه به جمع ستارگان ادب
    شکوهِ شعر و غزل های کهکشان آمد

    روز خوبی ست
    خوشحالم از حضورتان
    از این پس انجمن ادبی شعر پاک گرمتر خواهد شد.

    در پناه خدا شاد و سربلند باشید🌿👏👏👏👏👏👌🌺🌿

  2. رسول رشیدی راد

    اسفند 23, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما خانم مددی
    بسیار زیبا
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. لیلا صالح

    اسفند 23, 1399

    هر چند از قبیله ی باران بریده ایم
    به به 👏👏
    سلام و درود بر شما مهربان.
    عالی بود دست مریزاد لذت بردم🌹

  4. جواد مهدی پور

    اسفند 24, 1399

    سلام و احترام بانو مددی گرامی

    خوش آمدید به جمع گرم دوستان شعر پاک

    از غزل زیبایتان لذت بردم

    عالی سرودید

    دست مریزاد

    زنده باشید به مهر

    💐🙏❤️🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا