🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای بسته شوق

(ثبت: 255512) بهمن 7, 1401 

 

هر از گاهی تبسم ها، زمین گیرند
دو پای خنده ها، درگیر زنجیرند

به آرامی ، نگاه بغض هم ، جرم است
چون هر شوق مان در حال تبخیرند

نگو کو مهر ورزی های یکدیگر
پر پرواز شان هم گرچه درگیرند

ترانه با مصیبت خوانیش آواز
فراخوان های آهنگین زمان گیرند

دلیل فتنه تزویر رمز آلود
صدای ضجه ها در نطفه میمیرند

حتی از شکست قلب دردآلود
امواج صدای هرزه شبگرد میگیرند

از باریدن پی در پی باران
فقط اینکه به مهمانی نمک گیرند

 

سروده توسط: ادریس علیزاده ششم بهمن ۱۴۰۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بهمن 7, 1401

    ترانه با مصیبت خوانیش آواز
    فراخوان های آهنگین زمان گیرند
    دلیل فتنه تزویر رمز آلود
    صدای ضجه ها در نطفه میمیرند

    درود بر شما شاعر آگاه
    زیبا و قابل تامل بود🌹

    • ادریس علیزاده

      بهمن 7, 1401

      درود تان باد نکته سنجی شما ، دلیل تیزهوشی شماست مفتخرم که سروده ناچیزم‌ را میخوانی

  2. سلام
    عرض ادب

    موفق باشید و سلامت

    • ادریس علیزاده

      بهمن 7, 1401

      درود تان باد و آرزوی بهترین ها را برای تان طلب می کنم

  3. زهرا آهن

    بهمن 7, 1401

    درود بر شما جناب علی‌زاده‌ی بزرگوار

    چشمه ذوقتان جوشان و قلمتان نویسا

    شاد و پیروز باشید🌿🍃🌹🌷🙏🌷🌹🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا