🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلح

(ثبت: 241917) مهر 4, 1400 
صلح

 
ما
عشق و صلح را به جهان
هدیه می کنیم
دنیا
بدون جنگ وستم
آرزوی ماست…
اینجا،
سرای عزَّت و صلح و برابری ست
دین خدا،
مگو که به آیینِ بَربَری ست
شیرازه اش محبت و عشق و برادری ست
ما،
در مسیر حادثه ها
سبز و سربلند
مثل درختهای ستبر و تناوریم
طوفان،
حریفِ ریشه ی ما نیست تا ابد
این سرزمین نور،
سرای درخشش است
ما از تبارِ کاوه ی حداد و
نادریم…
ما ایستاده ایم،
بسان قله ی اَلوَند،
سرفراز
آری کتابِ عزَّتِ البرز خوانده ایم
همواره مهرگستر و
برپای مانده ایم
از آستانِ عشق
کسی را نرانده ایم
در دشتهایمان،
همه جا،
بوی زندگی ست
آلاله ها،
پیاله به خورشید می برند
هم ساقه ها،
مسافر یک فصل دیگرند
سرچشمه‌های تشنه‌‌ی ما ،
ابر پرورند
ما،
صلح و آشتی
به جهان هدیه می کنیم
پیر و جوان و کودکمان بامحبتند
اینجا،
منور است به خورشیدِ مهر و عشق
وقتی که خلق،
زنده‌ به‌ گوران‌ِ نفرتند
 
 
 
 ‌

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها استاد لذت بردم از قلم زیبایتان👏👏👏🌸🌸

  2. کبری محمدی

    مهر 8, 1400

    سلام
    بسیار زیبا و دلنشین قلم زده اید
    پاینده باشید و برقرار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا