🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طاقت

(ثبت: 245896) اسفند 18, 1400 

 

از درد مگو بسر رسيده طاقتم
خمخانه روم كه در رسيده حاجتم
اين درد كه در زمانه ى ما جاريست
پيمانه بيار به تب رسيده حالتم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 18, 1400

    درود بر شما🌹

  2. سیاوش آزاد

    اسفند 18, 1400

    سلام
    از درد مگو به سر رسيده طاقتم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا