🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طایر دولت خورشید به گرد سر توست

(ثبت: 6318) تیر 29, 1397 

طایر دولتِ خورشید به گردِ سرِ توست

وین همای غزلم ساکن دوش و بَرِ توست

شادی غمزدگان، می رسد آواز بهار

نغمه گر بلبل خوشخوان به چمن از بر توست

در خراسـان که به انگشتری دین رسـول

آن نگینی بدرخشیده همان گوهرِ توست

دفتری، دفترِ آن غیـب نویسان ات کو؟

نام  آن پیر خردمند در آن دفتر توست

مطرب، آغاز کن آهنگ همایونی را

ساقیا، راحت جانم همه در ساغر توست

ماه من،  مجلـسِ خورشید تو را می خوانَد

که بر آفاق هُنر، صحبـتِ شعرِ ترِ توست

کوری چشم حسودانِ ستمگر برخیز

که بر آن مسندِ شاهانه گلِ باور توست

پنجم خرداد 1392