🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طعم حرفهایت

(ثبت: 5335) دی 24, 1396 
طعم حرفهایت

وقتی که
چای احساس 
در فنجان چشمهایت 
دم کشیده است،
کاش میشد
“طعم حرفهایت” را
لب به لب 
چشید…

دنیا.ت(ماهک)
۹۶/۱۰/۱۶

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):