🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طغیان غزل

(ثبت: 3606) اسفند 20, 1395 
طغیان غزل

بر در  ِ عشق  ِ  تو با دست  ِ غزل  در  بزنم  یا نزنم

به   سرا پرده ی  گل ریز  ِ تنت   سر  بزنم یا  نزنم

بوسه  باران  بکنم  روی  تو   را  در  نفس  ِ  نافله ها

پشت  ِ محراب  ِ غزل  شعله  به  منبر  بزنم یا نزنم

آه  ای  عشق  ِ  خدادادی  من  وقت   ِمرور  ِ نفست

روی   آئینه   شبی    نقش   ِ  مصّور    بزنم  یا نزنم

مثل ِیک  شاخه ی  نو  رسته ی  نیلوفر ِدیوانه  شبی

پیچ  ِ در  پیچ  ِِتنت   خم   شده  چنبر  بزنم یا نزنم

چون شراب  ِکهنی  طعم  ِصداقت زده ای بردل ِمن

لب  بر این  طعم  ِگِسِ  عشق   ِمخمر  بزنم یا نزنم

پشت ِهر پنجره ای چشم  ِدلی منتظر ِدیدن ِتوست

در   هوای  گذرت    خیمه ی    باور   بزنم  یا نزنم

مثل   ِطغیان ِ غزلهای  طلا  در  دل  ِشبهای سکوت

مُهر  ِ آتشکده   را   بر   دل  ِ دفتر    برنم  یا نزنم

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عبدل وهاب (خزان)

    اسفند 27, 1395

    باسلام وعرض ادب و تبریک صمیمانه . و ارزوی توفیق روز افزون 

  2. طارق خراسانی

    اسفند 27, 1395

    سلام و درود

    غزلی فاخر ، نغز و عاشقانه

    دلمریزاد

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا