🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلایه دار حضور

(ثبت: 229309) تیر 24, 1399 

طلایه دار حضور

طنین قلب مرا سوز و ساز خواهی شد
شکوه آینه های نماز خواهی شد

کنونکه راهی میقات عاشقان شده ام
شراب زمزم راز و نیاز خواهی شد

اگرچه فصل زمستان سخن ز یغما کرد
به دشت سبز دلم یکّه تاز خواهی شد

بیا که وقت سحر کوره راه حسرت را
طلوع پرچمی از اهتزاز خواهی شد

میان موج بلا در کشاکش طوفان
نسیم نافله ی چاره ساز خواهی شد

طلایه دار حضور تو می شود خورشید
چراغ صحن و سرای حجاز خواهی شد

صفای خانه ی جانان شکوفه ی لبیک
و نغمه های بسی دلنواز خواهی شد

برای خسته دلانی که از تو می گویند
حریم خلوت راز و نیاز خواهی شد

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    احسنت

  2. فریبا نوری

    تیر 24, 1399

    اگرچه فصل زمستان سخن ز یغما کرد
    به دشت سبز دلم یکّه تاز خواهی شد

    درودهای بسیار استاد گرانقدرم

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    چند بار خواندم و هر بار لذت بردم
    🌹🌹🌹👏👏👏

  4. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

  5. امیر جلالی

    تیر 25, 1399

    این اثر با دو زبان نوشته شده بود …
    زبان مرسوم و زبانی پنهان در پشت واژه ها…
    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا