🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طنز بردباری

(ثبت: 230175) مرداد 15, 1399 

طنز بردباری از مجمو عه شعرم
￿
نیشِ بی منت ز نیشِ منتِ هر نوش به
حلقه‌ای از بی نیازی روز و شب در گوش به
￿
باید از باریتعالا خواست ، در هنگام خواست
در تملق گر که با خلقی شوی مدهوش به
￿
ای که شاد آیی به جمع ما جوانان هوش دار
بهر سختی باز کردن از نخست آغوش به
￿
چونکه نی فریاد رس در زیر کوه زندگی
همصفت با غنچه بودن ساکت وخاموش به
￿
در حضور بولدوزر خواهش چو باشد بی‌ثمر
بر فراز قله رفتن چون پلنگ از کوش به
￿
زندگی یعنی نبرد و این جهان میدان جنگ
یک زره از بردباری‌ات ز هر تن‌پوش به

حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. آفرین

  2. محمد یزدانی

    مرداد 17, 1399

    درود و ادب جناب سمیعی عزیز
    بسیار عالی
    مجموعه شعر زیبایی است .مشتاق دیدار دیگر اشعارتان احسنت🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا