🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طواف دل

(ثبت: 246443) فروردین 3, 1401 

 

زندانیِ چشمانِ توأم
حصارِ مژگانت , مرا به شبِ یلدا می خواند
و حولِ مردمِ چشمت , طوافی دائم دارم
آنگاه که با شبنمِ مهرت , وضویِ حضور می گیرم
در عرفاتِ با تو بودن , هبوط می کنم
و در مشعرِ شورت
تا طلوعِ سحر , میقات می بندم
در مِنا به مدینه ی فاضله چشم می گشایم
به شهرِ شدنها
شهرِ فطرتها
شهرِ زیستن متعالی
شهرِ حیات طیبه
…….
اینجا کویر خوبیهاست
برهوتِ شُدنهاست
فصل خواب و خور
تابستانِ عطشِ نفس
پاییزِ ارزشها
زمستانِ سکوت و سرما
و
بهارِ خواستن های زمینی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 3, 1401

    سلام و درود و عرض ادب
    سال نو و سده ی نو، برشما بزرگوار،
    خجسته باد!
    امید که در پناه نور،
    بهترین ها نصیب مان باشد!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا