🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طَمَع

(ثبت: 248180) خرداد 10, 1401 

 

آنان که به تیه جهل ره پیمودند
نان طَمَع خویش به خون آلودند

از خشم خدا و خلق چون بی‌خبرند
هر روز غمی بر سر غم افزودند

تسلیت به مردم داغدار آبادان.
۱۰خرداد ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    خرداد 10, 1401

    سلام و درود

    افرین
    رباعی جاندار و اگر توجه کنند جانبخشی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • صفا یغمایی

      خرداد 10, 1401

      درود و سپاس جناب خراسانی عزیز.
      متشکرم ازحسن توجهتون
      🙏🙏🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 10, 1401

    سلام و درود و احسنت بر شما

  3. علی معصومی

    خرداد 10, 1401

    🍃🌺🍃🌺👏👏👏👏

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 11, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • خرداد 12, 1401

      درود وسپاس ازمهر نگاهتان
      🌹🌹🌹

  5. محمد حسنی

    خرداد 13, 1401

    درود از هر لحاظ پر مفهوم و تاثیرگذار
    در پناه خدا 🌹

    • صفا یغمایی

      خرداد 13, 1401

      درود و سپاس
      لطفتان مزید جناب حسنی عزیزوبزرگوار.
      مویدباشید.
      🙏🙏🙏

  6. مدینه ترکاشوند

    خرداد 18, 1401

    درودها بر شما استاد زیباقلم
    دستمریزاد عااالی لذت بردم👏🍃🌹

    • صفا یغمایی

      خرداد 27, 1401

      درود وسپاس بانوی هنرمند
      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا