🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(6)

(ثبت: 6394) مرداد 12, 1397 

می آیی و باغها شکوفا با تو

می گردد داغها شکوفا با تو

تو چشم وچراغ همه ای،خواهدشد

هر چشم و چراغها شکوفا با تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 14, 1397

    سلام جتاب ابوطالبی نژاد ارجمند

    احسنت…زیبا سرودید

    • درود جناب زمانیان بزرگوار
      سپاسگزارم ازحضورواظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

  2. Z .M

    مرداد 14, 1397

    درود برشما جناب استاد ابوطالبی نژاد گرانقدر

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

    • درود  خانم میرزایی گرامی
      سپاسگزارم ازحضورواظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

      حق یارتان

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 15, 1397

    درود بر شما جناب ابوطالبی نژاد عزیز

    عالی ست

    زنده باشید

  4. عظیمه ایرانپور

    مرداد 15, 1397

    درود بر شما

    خیلی زیباست

    فقط مصرع دوم کمی خارج از وزنه

    • درود  خانم ایرانپور گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی

        مشکلی ندارد درخوانش مصرع دقت بفرمایید
      سربلندباشید

  5. طارق خراسانی

    مرداد 15, 1397

    سلام و درود 

    فکر کنم در  مصرع دو واو از قلم افتاده باشد 

    می، گردد و داغها شکوفا باتو 

    در پناه خدا

    • درود  استادعزیز
      سپاسگزارم از حضورودقت نظر مجددحضرتعالی

      مشکلی ندارد اگر درخوانش مصرع دقت بفرمایید
      خداوندپشت وپناهتان

  6. علی رفیعی

    مرداد 18, 1397

     

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام و عرض ادب سید گرانقدر

    جناب ابوطالبی نژاد عزیز

    بسیار عالی و ارزشمند

    دستمریزاد

    ماجور باشید ان شاءالله

    التماس دعا

     

     

     

    • درود جناب  رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

      محتاج دعاییم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا