🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(22)

(ثبت: 218958) آذر 16, 1398 

گل می آید بهار هم می آید

گاه خوش روزگار هم می آید

ای منتظران به هوش آدینه عشق

آن سبزترین سوار هم می آید

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. آذر 16, 1398

    درود بر شما

    ان سبز ترین سوار می اید

    انشا الله هر چه زود تر چشم منتظران
    به دیدارش روشن شود آمین یا رب العالمین
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درود

    سوار از راه می رسد…

    کی ؟ خدا می داند …

    اجرتان با ولایت

    دست مریزاد

    🍃🍃💐🍃🍃

  3. تقبّل الله استاد.
    عالیست.

  4. علی معصومی

    آذر 16, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌿

  5. مينا امينی

    آذر 16, 1398

    اللهم عجل لولیک الفرج 🙏

    درودها بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐💐

  6. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای سیدعلمدار ابوطالبی نژاد
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا