🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(37)

(ثبت: 256648) اسفند 6, 1401 

السلام علیک یا موعود جمعه های عاشقی (عج)

هر جمعه به نُدبه می گشایم روزم

شمع ِشب ِانتظار می افروزم

من عاشقم و جز این ندانم، کاری

یا می سازم به عشق یا می سوزم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 6, 1401

    هر جمعه به نُدبه می گشایم روزم
    شمع ِشب ِانتظار می افروزم

    من عاشقم و جز این ندانم، کاری
    یا می سازم به عشق یا می سوزم

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا شاد زی 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

    • سلام و دروداستاد طارق عزیزوارجمند
      سپاس از حضور حضرتعالی
      سرافرازباشید
      خداوند نگهدارتان
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا