🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(41)

(ثبت: 257677) فروردین 5, 1402 

 

کی می شود انتظار را درک کنیم

مفهوم خوش ِ قرار را درک کنیم

از پنجره ی بهار، هنگامه ی گل

در کوچه ی عشق، یار را درک کنیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1402

    سلام سید عزیز

    سال نو مبارک

    🌱🌹♥️👌👌👌👌👌👌♥️🌹🌱

    • سلام ودرود استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازحضورواظهارلطف حضرتعالی
      عید برشما هم مبارک
      یرافرازباشید ومؤید
      🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا