🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 255959) بهمن 17, 1401 

 

ماه را
به تماشای چشمانت آوردم
آویختم به حریر زلفانت هزار ستاره
تنها به کلبهٔ دلت
شبم خوابِ شیرین می دید
دیگر
من بودم و تو
که دنیای من بودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 17, 1401

    سلام و درود

    خیرمقدم🌹

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 17, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

  3. حالِ ماهِ تماشاخانهٔ چشمانت
    سپیدِ سپید
    پلکِ ستاره
    پلکان پلکان
    بالا می‌رود از پلهٔ گیسویت

    کیستی راهِ شیری
    سرِ پیری
    دلبستهٔ توست؟

    اقرار از انکار گذشته است!

    • بهمن 17, 1401

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا