🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 255987) بهمن 18, 1401 

 

آویختم
به دیوار دل رختِ مهربانی
اما نیارزید تن کس به زینتش
ولی تو آمدی وُ در کلبهٔ دلم
عاشقانه به مهر آراستی
سیمایِ نو رسیده ات
تا بی بدیل باشد قدمی
که هوای دلِ من داشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1401

    سلام

    هوای دلتان بهازی

    در پناه خدا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 18, 1401

    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا