🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 256160) بهمن 22, 1401 

 

عزیزم
عمریست تشنهٔ آن عطشم که
فروریخت به آغوشت
شوری نیست
شرری نیست بشوراندم خیالِ شیرینی
بی تو
بس بی ترحم می گذرند لحظه هایم
هر صبح
غرقابِ غمی بی کرانه
گوشه نشینم در هیاهویِ این ساحل
که شاید باز بیائی وُ بیاید از پاهایِ زیبایت ردی
افسوس اما…..
هر شب
دل شکسته می رَوَم به کلبه ای
که می دانم افسونگرش نیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

  2. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    درود بر شما🍃🌿💐

  3. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1401

    سلام

    چه درد فراقی در این شعر دیده می شود
    قدرت قلم تان ستودنی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا