🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 270359) خرداد 25, 1403 

عاشقانه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بی‌آنکه بدانی
هرروز، دزدکی
از چشم‌هایت پرتغال می‌چینم
با نگاهت حرف می‌زنم
حواس از لب‌هایت برنمی‌دارم؛
تا تک‌تکِ کلماتت را در مشت بگیرم!

بی‌اجازه بگویم:
به تعداد چشم‌هایی که هرگز تو را ندیده‌اند؛
عاشقت هستم!
آن‌قدر که می‌خواهم شعر را متوقف‌کنم
و تا ابد
به دوست‌داشتنت مشغول باشم!

 

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا