🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیامک عشقعلی

 

خورشید جاودانه‌ی من! ای بهار من!

غزل

خوانش: 58

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

سیامک عشقعلی

ویران

سیامک عشقعلی 15 اردیبهشت 1403

 

بگو از این منِ دل‌خسته‌ی شاعر چه می‌دانی؟

غزل

خوانش: 47

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

سیامک عشقعلی

قضاوت

سیامک عشقعلی 13 اردیبهشت 1403

 

پیش ما دلشدگان مسجد و میخانه یکی‌ست!

غزل

خوانش: 56

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

به پایان می‌رسد این غم، قوی باش!

غزل

خوانش: 132

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

تو یک دشت از نرگس و سوسنی!

غزل

خوانش: 100

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

می‌‌توان (بی‌خستگی) صد قرن از عشقت نوشت،

خوانش: 63

سپاس: 0

 

به زندگی؛ به مردِ خانه سلام!

خوانش: 99

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

.

گرچه این دنیایِ فانی بی‌وفاست

غزل

خوانش: 147

سپاس: 7

تعداد نظر: 5

یک روز هم میعاد خواهد شد

حق فاتح بیداد خواهد شد

خوانش: 136

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

نگاه مهربانت رنگ دریاست

تو می‌خندی جهان بی‌وقفه زیباست

غزل

خوانش: 130

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

 

در هجوم بی‌وفایی‌های تلخ روزگار

خوانش: 66

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

تو می‌خوابی و من بیدارم هر شب…

مثنوی

خوانش: 132

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

نگاهم کن چه دردانگیزم امشب!

که از ویران‌شدن لبریزم امشب…

غزل

خوانش: 88

سپاس: 9

تعداد نظر: 7

 

می‌کشد اسمت مرا تا مشهد از قم، یا رضا(ع)!

غزل

خوانش: 94

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

می‌آیی و هر لحظه به هر یک گذر از من،

غزل

خوانش: 66

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

سیامک عشقعلی

گرگ

سیامک عشقعلی 13 شهریور 1402

 

چیزی نمانده تا نور

چهارپاره

خوانش: 87

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

مهر تو از دلم

یک لحظه کم نشد

چهارپاره

خوانش: 81

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

سیامک عشقعلی

حسرت

سیامک عشقعلی 10 شهریور 1402

 

در کوچه‌ی معشوق مرا راه ندادند!

غزل

خوانش: 154

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

سیامک عشقعلی

بوسه

سیامک عشقعلی 27 مرداد 1402

 

اسم مرا پرسید… بوسیدمش!

خوانش: 64

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

سیامک عشقعلی

آنی

سیامک عشقعلی 21 مرداد 1402

او حرف می‌زد… من ولی محو صدایش…

می‌ریخت دور از چشم او قلبم برایش…

غزل

خوانش: 85

سپاس: 3

تعداد نظر: 5