🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آقای احساس، خانم گل‌ها

(ثبت: 270296) خرداد 22, 1403 

آقای احساس، خانم گل‌ها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ناگهان یک‌روز می‌آیی و دریا می‌شوی
غم به پایان می‌رسد، با خنده پیدا می‌شوی

از تو‌ می‌پرسند نامم را… تو می‌گویی: هنوز…
عشق می‌خندد به ما، آن لحظه زیبا می‌شوی

مثل خورشیدی که پر شد آسمان از هیبتش
در شکوه شعرهای من شکوفا می‌شوی

آرزو کردم تو را در هر غزل با هر جنون
بعدِ عمری غصه‌خوردن، سخت اما؛ می‌شوی

آخرش تنها تو می‌مانی و این پروانگی
تا ابد هرروز در قلبم تمنا می‌شوی

می‌رسی با رودها، با چشمه، با سالی جدید
در بهاری خوب‌تر، سبز از تماشا می‌شوی

می‌شوم آقای احساست به رسم عاشقی
شعر می‌بخشی به من، خانم گل‌ها می‌شوی

 

«سیامک عشقعلی»

| از کتابِ: من وارثِ اندوهِ پایین‌شهر هستم |

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1403

    سلام

    بسیار زیباست🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    خرداد 22, 1403

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • صفا یغمایی

      خرداد 22, 1403

      درودجناب عشقعلی
      زیباودوست داشتنی‌ست.
      دوست عزیزدربیت آخراگربفرمایید:
      شعرمی‌بخشی به من (بانوی)گل‌ها می‌شوی زیباترنیست؟
      موفق باشید.
      🌺🌺🌺🌺

  3. مجید محمدی( تنها)

    خرداد 23, 1403

    گلباران درود بر شما استاد عزیز و دوست گرامی🌹 امیدوارم رقص قلمتان مانا بر صفحات تاریخ

  4. مهرداد مانا

    خرداد 23, 1403

    و مثل همیشه ، بی نقص و زیبا بود سیامک عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا