🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های سیامک عشقعلی

خوانش: 87

سپاس: 0

تعداد نظر: 5

 

اینجا دیوانه‌خانه است! مؤدبانه‌ترش می‌شود: تیمارستان.

خوانش: 110

سپاس: 0

🔵 شعر و‌ تاثیراتش بر انسان و زندگی:

__________________________________

خوانش: 172

سپاس: 0

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس «از عاشورا تا اربعین» انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس «از عاشورا تا اربعین» انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور به ریاست تورج عنصری برگزار شد. در این همایش که در محل سالن آمفی تئاتر سرای محله ساعی برپا شد، از زهره لک، سیدرضا مهری و رضا تراوان به‌عنوان ارائه‌کنندگان برترین آثار عکس تجلیل به عمل آمد. همچنین در بخش شعر، سروده سیامک عشقعلی به‌عنوان اثر برتر شناخته و از وی نیز تقدیر شد.

خوانش: 138

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

آخر سال بود و هوای عید…

خوانش: 166

سپاس: 0

_ می‌ترسم فتح‌الله! تاوان داره! بیچاره نشیم؟

_ تو فکر می‌کنی من قلبنا راضی هستم؟ نه به پیر! نه به پیغمبر! ده آخه نمی‌بینی مگه؟ سی و خرده‌ایی سن داریم،

خوانش: 87

سپاس: 0