🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقی

(ثبت: 6070) خرداد 8, 1397 

عاشقی حس عجیبی ست؟!عجیبش با من

درد جان سوز و مدیدی ست؟!طبیبش با من

از دل چشمه ی احساس،بجوشد أر عشق

وصف رویای غریبی ست؟!غریبش با من

طالب صبر طویلی ست،وصال معشوق

آن هم أر رنج مهیبی ست،مهیبش با من

مطلب عشق،به درگاه دلت،با،زاری ست

با همان دست دعا گیر،مجیبش با من

دل ببند و بطلب دوست،دل بی تابم

عاشقی بر تو فراز ست،نشیبش با من

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):