🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 231036) شهریور 10, 1399 

 

تشنگى ها را اگر پيمانه بود

آب درياها دگر افسانه بود

در كنار شط پر آب فرات

حنجر خشك خدا بيگانه بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا