🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 246632) فروردین 13, 1401 

 

سرها چه داغ می کشند
فریاد خون فشان

باران تیغ بود و ……
گلویِ حق , نشان

این مزرعه به کشت , با ثمر نشد
خونِ جگر بخاک ِ سرد و کبودش ,
اثر نشد

سالها ,
پیام باران ز ابر ِپاک ,
بارید بر بوم و برش ,
یک ثمر نشد

این مارقین که ریا می کنند به زهد
وقتی علی ع , بخون نشست ,
عدالت شکسته شد

بعد از علی ع ,
حسن ع و حسین ع در خروش و رزم

پیداست , قاسطین ربوده اند ,
دلی مهربان نشد

وقتی که ناکثین خیانت کنند
بار ِدگر جمل ببارد و
زخمها شکفته شود

این عصر ,
ابر رحمت و بارش ز آسمان
اما ….
چه بی ثمر ,
زمین و زمان , بارور نشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا