🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاقبت

(ثبت: 234911) دی 6, 1399 

(عاقبت)

نه کند عاقبت ما به جدایی برسد
مرغ دل پر بزند تا به رهایی برسد

خون دل میخورم از درد فراقت اما
دل تو با غم من ساز و نوایی برسد

کفر ایمان بود این بار اگر دل بکنم
عاقبت مرغ دلم گام نهایی برسد

سنگِ دستان تو و آینه ی این دل من
بیم دارم ز تو این گونه وفایی برسد

غم جانانه مرا باز به میخانه کشاند
شده تقدیر دلم را به نوایی برسد

بیت آخر شده و شعر به پایان آمد
میزنم داد صدایم به خدایی برسد

گفته (ژولیده) دگر بار خدا را امشب
که سرانجام مرا جور و جفایی برسد

#_کیهان_ ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66
99/10/1

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما
    عااالی…
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

  2. جعفراکبرنژاد

    فروردین 22, 1400

    درود فراوان،
    واقعا اشعارش خواندنی است.
    ممنونم از استاد شیرین سخن ژولیده انارکی.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا