🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عالی ام

(ثبت: 221359) بهمن 2, 1398 

 

بی تو آن دنیای زیبایم که از گل خالی ام
هر کسی جای خودش،، اما کنارت عالی ام

رو نوشت دفتر تقدیر من در چشم توست
من‌ چه سرمستم از این تقدیر و‌ خوش‌اقبالی ام

من به استعمار چشمان تو دل خوش کرده ام
گر چه حتی سر زمین کشوری اشغالی‌ام

معنی خوشبختی من، گرمی دستان توست
شامل حالم کن این خوشبختی اجمالی ام

دست و پا گمکرده ای بودم که از دیدار تو
بعد از آن هرگز ندیده، دیگری خوشحالی‌ام

بس که زیبا بودنت روی زبان افتاده است
حتم‌ دارم‌ میبرد، این قوم‌ عشق عالی‌ام

با تمام درد و غم‌ها، با زمین بیگانه ام
آسمان را می‌شناسم، با همه بی بالی‌ام

پای در کفش بزرگان کردنم جایز نبود
چند قرنی مانده تا پایان فصل کالی‌ام

 

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 2, 1398

    ” آسمان را می‌شناسم، با همه بی بالی‌ام ”

    💐
    درود هنرمند
    قلمتان همواره سبز و نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا