🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عبرت

(ثبت: 246784) فروردین 18, 1401 

 

اين جهان چون آب , جارى و دوان

ما چو خس افتاده ايم بر روى آن

آب در جوش و خروش و رهسپار

بهتر آن باشد بكوشيم اين زمان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 18, 1401

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر

    مصراع چهارم می تواند ( و به نظرم با توجه به عنوان باید ) تاثیرگذار تر باشد

    🌸🍃🌸

    • مصطفى مروج همدانى

      فروردین 19, 1401

      همواره از بذل توجهات شما ممنون و سپاسگزارم
      برقرار و شادمان و رستگار باشيد به مهر الهى

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا