🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عدم اختیار

(ثبت: 265197) آبان 10, 1402 

 

آنکه در روز ازل بنده و مختارم کرد…
قَسمش ده که چرا توبه به اجبارم کرد؟!

قوتُ, فکرُ, دلم, در پی چند مسئله شد
که چرا نامه شب ,عاشقُ مختارم کرد؟!

یک طرف دست بسازُ طرفی سازه دست
منه درویش!چه کند؟ بردهُ سالارم کرد

پی تقدیر شوم یا به تمنای دلم ؟!
ز کجا آمده ام…یا چه کسی خارم کرد؟!

نامه شب=شب قدر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا