🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امین رشیدی
امین رشیدی

گم کرده

امین رشیدی 09 اردیبهشت 1403

 

چه ها با من نمودی… کین چنین زارم؟

غزل

خوانش: 40

سپاس: 3

 

گفته بودی بلدم ناز کشیدن، بلدی ناز کنی؟

خوانش: 51

سپاس: 1

امین رشیدی

عجب!

امین رشیدی 16 بهمن 1402

 

دیوانه یک دختر گلگونه و مستم

خوانش: 55

سپاس: 1

 

آنکه در روز ازل بنده و مختارم کرد…

غزل

خوانش: 136

سپاس: 0

 

به لفّافه عرضی کنم کوتهی

غزل

خوانش: 305

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

با حجابی کشف کرده آمدی کافر شوم !!؟؟

غزل

خوانش: 156

سپاس: 2

تعداد نظر: 10

امین رشیدی

مستان

امین رشیدی 20 خرداد 1402

 

از رایحه ی مست تو «عَطـّـــــــار» خَمار است

غزل

خوانش: 153

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

«یک شبی مجنون نمازش را شکست »

مثنوی

خوانش: 241

سپاس: 0

تعداد نظر: 8

 

مثل گلبرگی که در آغوش,شبنم داشتم

غزل

خوانش: 142

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

امین رشیدی

سورنا

امین رشیدی 27 بهمن 1401

 

چه ها با حال ویران خودم کردم !نمیدانم!

سایر

خوانش: 129

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

امین رشیدی

چه ها

امین رشیدی 26 بهمن 1401

 

ما را به حال خویش, چونین گمان نبود

تک بیت

خوانش: 170

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

می رباید دلبری هایت ز چشمم خواب را

غزل

خوانش: 158

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

گر که او آهوی من باشد،

خوانش: 256

سپاس: 2

تعداد نظر: 9