🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عزّت نفس

(ثبت: 4224) خرداد 19, 1396 

جهان گر برایم چو زندان شود
تنم طعمه ی بمب، هر آن شود

گرسنه بمانم شوم ناتوان
بسوزم، شوم دود در آسمان

روم پای بی کفش در خار زار
تنم تکّه پاره کند روزگار

برایم دوصد دفعه بهتر از این
که با آدم دون شوم همنشین

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 20, 1396

    سلام و درود بر استاد حکیم عزیز

    نمیدانم عیب از کجاست که در هر روزگاری بزرگان ما از افراد دون مایه نالیده اند؟ 

    بنده فکر می کنم تمام این مشکلات ریشه در فرهنگ ما دارد پس رفت های فرهنگی را نمی شود نادیده گرفت.

    در پناه خدا شاد زی

    • علیرضا حکیم

      خرداد 20, 1396

      درودها جناب استاد طارق عزیز

      با سپاس از حضور سبزتان ، همینطور است که می فرمایید در اجتماع از این افراد گاهی پیدا می شه همنشین شدن با آنان زیان فراوان دارد

      تحمل کردنشان بسیار مشکله

      موفق باشید و سلامت

  2. سحر جهانی

    خرداد 20, 1396

    درود برشما جناب استاد حکیم گرامی 

    بسیار زیبا قلم زده اید.

    • علیرضا حکیم

      خرداد 20, 1396

      درود و سپاس از حضورتان

      موفق باشید

  3. درودهاااا

    بسیار فاخر قلم زدید لذت بردم

    فریاد از دست دونان

    قلمتان مانا

  4. حسن گائینی

    خرداد 23, 1396

    سلام و عرض ادب و احترام استاد حکیم

    عالی سرودید گرانقدر

    به مهر

    شاباش هایم را دزدیده ام 

    از زیبایی …

    گرسنگی می بارد 

    ح.رزاس 

    تقدیم به نگاه فهمویتان 

  5. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 23, 1396

    درود بر شما

    چه زیبا قلم زده اید.

    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا