🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق اهورایی

(ثبت: 3571) اسفند 17, 1395 
عشق اهورایی

یک کوزه  غزل دارم  یک سفره  پذیرایی

مهمان  ِ منی  امشب  ای   عشق  ِ  اهورایی

دم کرده هوا  اینجا  بغض  ِ  عطشی  دارد

مشتاق  ِ  نمی  باران   در  مرز  ِ  شکوفایی

هرکس که تو را دیده  لب بسته ز گفتارت

تو  مطلع  ِ خورشیدی   در  ظلمت  ِ  تنهایی

در ذهن  ِعطشناکم  تصویر   ِتو می جوشد

چون  شرجی   بارانی  در  ساحل   ِ دریایی

ای پرچم  ِ  تقدیست  بر  بام  ِ  فلک  بر پا

از عشق ِتو لبریز است این دل دل ِشیدایی

آئینه   سراپا    شد     تسلیم    ِ تماشایت

من با تو  و  تو بامن در یک  شب  ِرویایی

گردیده طلا چون مِس درحسرت ِدیدارت

آتش   غزلی  گفته    با   حس   ِ  زلیخایی

طلعت خیاط پیشه