🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق باریده بود

(ثبت: 246659) فروردین 15, 1401 

 

” به صحرا شدم عشق باريده بود ”
به دريا شدم نور تابيده بود
به هر جا دراين بيكران خاكدان
كنار شهيد غنچه روئيده بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 15, 1401

    زیباست فقط مصراع اول از تذکرۀ الالولیاء عطار “به صحرا شدم عشق باریده بود” باید در گیومه قرار بگیرد.

    به هر جا در این بیکران خاکدان
    کنار شهید ، غنچه روئیده بود

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر

    🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا