🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق با اشغ نیست!

(ثبت: 251926) مهر 16, 1401 
عشق با اشغ نیست!

 

گاهی به‌جایِ من
به‌جایِ تو
به‌جایِ ما
حتّیٰ به‌جایِ دل
درخت باید بگوید:
گنجشک باید بگوید:
کلاغ باید بگوید:
خاک و آب و باد و آتش باید بگویند:
ابر و ماه و خورشید و فلک باید بگویند:
اصلاً همه با همه باید بگویند:
اشتراکِ دو خودآیِ در یک‌نفر
چیزی نیست
غیراز دیوانگی و دو دنیا عاشقی!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا