🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق ورزی …

(ثبت: 6877) مهر 25, 1397 
عشق ورزی …

« به نام خدا »

 

تا ابد ؛ از « نشاط » ، لبریز است ؛

آنکه پیوسته « عشق » می وَرزد !

در نگاهِ ، کسی که ؛ عاشق نیست ؛

به پَشیزی ؛ « جهان » ، نمی اَرزد !

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):