🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 1518) اردیبهشت 30, 1395 

آدمی ، زاده ی عشقی ابدی ست

عشق ، پرواز جسورانه ی جان های رها

با پری بال ِ خیال

تا حریم ِ ملکوت

و چنان آینه ی آب ِ زلالیست ، روان

خاطر ِ آب مُکَدّر نکنیم .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):