🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر دل انگیز

(ثبت: 6674) شهریور 26, 1397 

دلم مجنون و بیمار حسینه

و تا روز ابد یار حسینه

رسید از کربلا عطری دل انگیز

گمانم عطر گلزار حسینه

٭٭٭

نظرها
  1. علی رفیعی

    شهریور 26, 1397

    سلام و عرض ادب و تسلیت این ایام حزن و اندوه شیعیان محضر شما استاد فرهیخته

    اجرتان با آقا امام حسین علیه السلام .

    التماس دعا

    • علیرضا حکیم

      شهریور 27, 1397

      سلام و هزاران سپاس دوست گرامی

      زنده باشید

      بنده هم ایام محرم را تسلیت عرض می کنم

  2. طارق خراسانی

    شهریور 27, 1397

    سلام هزاران درود بر استاد حکیم عزیز

    چه دو بیتی زیبایی!! 

    از دل برآمده است و لاجرم  بر دل ها می نشیند …

    ایام سوگواری سالار شهیدان و شهدای کربلا را به محضر آن دوست گرامی تسلیت عرض می کنم 

    در پناه خدا 

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 28, 1398

      سپاسمند نظر ارزشمندتان بزرگوار
      ماندگار باشید

  3. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 28, 1397

    درودتان باد استاد حکیم عزیز

    انشاءالله مقبول آستان ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) واقع گردد.

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 28, 1398

      سپاس فراوان گرامی
      ممنون شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا