🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر رویایی یاد تو

(ثبت: 4430) تیر 14, 1396 
عطر رویایی یاد تو

تو که رفتی شب شد…

و در این تاریکی

عطر رویایی یاد تو

به شعرم جاریست…

مهناز نصیرپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):