🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطسه

(ثبت: 1150) فروردین 17, 1395 
عطسه

از چشم من و تو تیز بین تر بوده است

پژمرده شد از بس که هوا آلوده است

گفتم که :چرا سرمه زدی؟! گفت: ببین

این سرمه که نیست عطسه های دوده است

عفت نظری

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 18, 1395

     درود سلام احسنت بر شما  همیشه سراینده باشی

  2. فروردین 18, 1395

    درود بر شما 

    و احسنت

  3. نگار حسن زاده

    فروردین 18, 1395

    سلام نازنین مهربانم

    احسنت به قلم خوش نویست

    بسیار زیبا

    موفق باشی عزیز

  4. علی معززی

    فروردین 18, 1395

    درود

    عاااالی

  5. عسل رادمنش

    فروردین 18, 1395

    سلام و مهر بانوی نازنین

    بسیار عالی/قلمتون ماندگار

  6. سمانه تیموریان

    فروردین 18, 1395

    عاااالی 

  7. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1395

    سلام خانم نظری

    دستمریزاد

    لذت بردم 

    در پناه خدا شاد زی…………………….

  8. سوگند صفا

    فروردین 18, 1395

    سلااااام بابا خانوم نظری مرحبااااا….احسنت…..غافل گیرمون کردی‌‌….عطسه های دوده……..احسنت….نویسا باشی خواهرم..یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا