🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطش

(ثبت: 220086) دی 22, 1398 

 

ساقيا جامي به دستم ساز کن
تشنگي را در دلم آغاز کن
چهره ی مهرش به جامِ مي بزن
وز طَهور و شَهد ِ او دمساز کن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سیری ناپذیری عشق

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب مروج گرامی

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌷

    جام دل لبریز از می ساقیا
    گر چه پر می جام قلبی سیر لا

    جرعه ای ساقی مرا بخشی خورم
    مرهمی باشد گذر ایام را

    ولی اله بایبوردی

    22 / 10 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

  2. 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا