🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عـــــادت

(ثبت: 255600) بهمن 10, 1401 

 

ظاهرن با خوی سخت باد عادت ڪرده ایم
با سڪوت مبهم فریاد عادت ڪرده ایم

ڪوهڪن ها تا ابد سرگرم رقص تیشه اند
تا به رقص ڪوه با فرهاد عادت ڪرده ایم

هم غزلخوان پرستوهای عاشق بوده ایم
هم به گرمای تن مرداد عادت ڪرده ایم

لای موهامان غزل گل ڪرده زیر شال عشق
ما به تصویر وَنِ ارشاد عادت ڪرده ایم

رقص گل را بر تن احساس باور ڪرده ایم
با دلی ڪه از نفس افتاد عادت ڪرده ایم

زیر باران چتر تنهایی فقط وا می ڪنیم
ما به هر جادوگر شیاد عادت ڪرده ایم

دام را بردار ، ما نیرنگ را رد ڪرده ایم
ما به اصل نقشه ی صیاد عادت ڪرده ایم

 

#پرستش_مددی

ParasteshMadadi

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1401

    لای موهامان غزل گل ڪرده زیر شال عشق
    ما به تصویر وَنِ ارشاد عادت ڪرده ایم

    رقص گل را بر تن احساس باور ڪرده ایم
    با دلی ڪه از نفس افتاد عادت ڪرده ایم

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست
    لذت برم

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 10, 1401

    درود بر شما بانو مددی گرامی

    زیبا ست

    لذت بردم
    💐🙏👏👏👏

  3. س ن روشن

    بهمن 10, 1401

    باعرض درودواحترام،
    معنا ومقصود وپیوستگی به قاعده دراین سروده پیداست.
    سه نوع نقدداریم،نقددرون ،نقدبیرون،نقدترکیبی.دراین نمونه وزن برنقد
    درون است که همزمان بازتابی ست برای نقدبیرون.یعنی یک رابطه ی
    علت ومعلولی میان پدیده های درونی وبیرونی هست.به عبارت دیگر،
    درونِ ماخنثی است چون بیرون دراختیارجادوگری شیاد یاصیادی حیلت
    سازاست.درواقع هردوعاملِ درون وبیرون،یکدیگرراتشویق میکنندبه ماندن
    درآنچه که به آن خوگرفته اند.اینجاست که کارسخت میشود،مثل این
    که یک فیل رابخواهیم هُل بدهیم.
    پیروزوپایدارباشید.

  4. پروانه آجورلو

    بهمن 10, 1401

    درود مهربان بانو
    قلمتان نویسا🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا