🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عفو کن

(ثبت: 247006) فروردین 25, 1401 

 

ای خدا و ای خدا و ای اله

ما کجائیم در دل این شامگاه

چتر تاریکی که گسترد عدو

لطف فرما از خطاهامان بکاه

امید به خدا ،
اشتباهاتی که غیر عمد انجام داده ایم در این ماه مبارک و ماه بخشش ،
ببخشاید.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا