🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی تنهاست ….

(ثبت: 247062) فروردین 27, 1401 

 

امشب به کوچه ی فقرا سری بزنیم
در پیچ کوچه ی شهدا سری بزنیم
اینها شهید بی مهری زمانه ی ماست
پیوسته با انگشت دل ، دری بزنیم
زنگها خراب و خانه ها بی سقف
دستی برآریم و بر دل ، دری بزنیم
راه تاریک و جاده پر سنگ است
امشب به غربت فقرا ، سری بزنیم
طاقهای شکسته از جفای من و توست
دستی نمی رسد ، بیا دری بزنیم
خوابند بچه ها و پدر همچو ماه ، نگاه
چشمی نمی نگرد برکه را ، تنی بزنیم

تقدیم به راه یافتگان و رهروان علی ع
علی در بین پیروانش ، تنهاست ،،،
شهید دکتر علی شریعتی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا