🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی جان

(ثبت: 268781) فروردین 14, 1403 

 

می توان يک چشمه بود در کنارِ نخلها
مي توان مرهم نهاد بر تمامِ زخمها
می توان جاری نمود آبهایِ برکه ها
می توان آئينه بود در نگاهِ شيشه ها
می توان انفاق کرد در سکوتِ کوچه ها
می توان دستی کشيد بر غبارِ چهره ها
می توان حنانه شد از دلِ نيزارها
می توان گُل را گرفت از ميانِ خارها
می توان جاری شد و دجله ای را ساز کرد
می توان بر روی گُل شبنمی آغاز کرد
می توان يک صبح زود دفتری را باز کرد
می توان تا انتها بی صدا پرواز کرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا