🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمق پیدا

(ثبت: 247131) اردیبهشت 1, 1401 

 

چقدر زيباست اين مجموعه ی نسرين
که از صبح ازل تا شام بيدار است
چقدر پيداست اين پيمانه ی شيرين
که از مهرِ خدا تا وصل بيدار است
چقدر از رهگذاران رفته اند زين جا
که نقش پايشان در ارض بيدار است
چقدر خونابه ها بر ارض پاشيده
که از قلب نکويان ضجه بيدار است
چقدر بر چهره های زرد انسانها
نگاه کينه ها همواره بيدار است
چقدر گلها که در بوستان آدمها
به زير پایِ خاک ناله بيدار است
چقدر قابيلها بر قلبِ ها بيلان زده
کز ناله هايش عرش بيدار است
چقدر مادر که پای هریک از طفلان
تکيده چهره اش تا صبح بيدار است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا