🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عهد و پیمان

(ثبت: 237227) اسفند 29, 1399 

عهد و پیمان

ای آنکه ایمان نداری بر پای عهدی که بستی
نابسته پیمان خود را اینگونه آسان شکستی!

روزی که قول و قراری بستی و از یاد بردی
زنحیره ی اعتماد و مردانگی را گسستی

در سنگلاخ زمانه کیش و مرام از که داری؟
آیا چنان شد که گفتی آیا همانی که هستی!

نابرده پیمان به مقصد دانی که ایمان ندارد
فرموده کردگار است آیا تو هم می پرستی؟

گیرم که با هر طریقی تا مقصد خود رسیدی
در استان حقیقت بی چاره طر°فی نبستی

معصومی از خواب غفلت بیدار گویا نگشتی
از ورته های دورنگی یک لحظه ای هم نرَستی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1399

    سلام و درود
    فکر کنم در وزن مستعفلن فاعلاتن مستعفلن فاعلاتن باشد
    اگر چه ورطه را برخی ورته هم. می نگارند ولی درست آن ورطه است.
    بسیار زیبا
    نوروزتان پیروز
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. کاوه ایزدیار

    اسفند 29, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌺🌺🌺🌺🌺

  3. کبری محمدی

    اسفند 29, 1399

    سلام
    بار دیگر از قلم زیبا و توانای شما خواندم
    شاد و پیروز باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا