🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید غدیر خم

(ثبت: 230254) مرداد 18, 1399 

 

ما عاشق و دلداده ات از روز غدیریم
عمریست که اندر خم یک کوچه اسیریم

از روز ازل تا به ابد ، شکر خداوند….
ما ریزه خور و نوکر دربست امیریم

گر حُبّ علی کم شود از نامه ی اعمال
اندر صف محشر همه بی چیز و فقیریم

بر قرص قمر نام شما حک شده مولا
هر چاردهم منتظر ماه منیریم

مولای مرا گر پدر خاک شناسند
پس ما همگی ذرّه ای از گَردِ مسیریم

یک گوشه ی چشمی ، نظری ساقیِ کوثر
ما جمله مریدان شما همچو کویریم

تبلیغ غدیر است به هر شیعه چو واجب
تا خون به رگ ماست به این امر خطیریم

حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مرداد 18, 1399

    درود
    بسیار بسیار زیبا
    عیدتان مبارک
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مرداد 18, 1399

      درود و عرض ادب و احترام

      عید بر شما هم مبارک🌺🌺🌺

      ممنونم🙏🏼🙏🏼

  2. علی معصومی

    مرداد 18, 1399

    درود ها بر شما
    دوست ولایی و ارجمند
    -◇◇◇◇
    عالی سروده اید
    ◇◇◇◇◇
    تا جرعه ای از جام ولای تو نگیریم
    تا روز قیامت به خدا خوار و اسیریم
    🌺🌸🌺🌸🌺

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا